Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(3)
IBUK Libra
(1)
Form of Work
Książki
(3)
E-booki
(1)
Status
available
(3)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia Miedźno
(2)
Wypożyczalnia Filii Ostrowy nad Okszą
(1)
Czytelnia Miedźno
(1)
Author
Birkenbihl Vera F
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Matys Regina
(1)
Yust Ronald
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Kukliński, Ryszard Jerzy (1930-2004)
(1)
Osobowość - psychologia
(1)
Postawy - psychologia
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Genre/Form
Powieść polska
(1)
4 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Miedźno
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Słownik wyrazów przeciwstawnych / Regina Matys. - Wyd. 3. - Wrocław : Astrum, 2000. - 200 s. ; 22 cm.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Filii Ostrowy nad Okszą
There are copies available to loan: sygn. 80 (1 egz.)
Czytelnia Miedźno
Copies are only available in the library: sygn. 81 P (1 egz.)
Book
In basket
Fascynująca książka. Nie ma tu słodkich opisów i hymnu na cześć Ryszarda Kuklińskiego. Opisywane w powieści sceny są niezwykle naturalne, brutalne, pełne krwi i okrutnego seksu. W Polsce nie milkną spory i dyskusje na temat oceny działań szpiegowskich Ryszarda Kuklińskiego. W tym życiorysie jest wiele czarnych plam, między innymi dotyczących śmierci zarówno jego synów, jak i samego Kuklińskiego. W całym jego szpiegowskim życiu po piętach deptało mu KGB.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Miedźno
There are copies available to loan: sygn. 82-1/-9 (1 egz.)
E-book
In basket
Autorka książki Monika Bronowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej książce KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. Public relation. Reklama.Branding. postanowiła przybliżyć czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów. Pierwsza część książki zatytułowana „komunikacja wizualna” obejmuje zagadnienia z zakresu autoprezentacji osób. Znajdują się w niej wskazówki dotyczące kreowania wszystkich elementów swego image'u – wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Podejmuje także problem mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem. Druga część książki nosi tytuł „Public Relations” i poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak dbać o swą wiarygodność w sytuacjach kryzysowych. Kolejna część – „Reklama” – skupia się na analizie najważniejszych technik i nośników reklamy oraz ich roli w procesie kreowania wizerunku towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają. Ostatnia część – ”Branding„ – obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie oraz mierzenie jej wartości i lojalności wobec niej. Adresatem książki są przyszli studenci, a także studenci kierunków medialnych, kadra akadamicka, szkoleniowcy, pracownicy korporacji, przedsiębiorcy i ludzie biznesu, którzy interesują się kreacją wizerunku.
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again