17097
Książka
W koszyku
Marketing czy zdrowie? Dzięki mocy przekonywującej reklamy i sprytnemu marketingowi uwierzyliśmy, że stewia jest naturalną substancją słodzącą, która wspomaga zdrowie. Również inne słodziki szybko stały się przemysłem wartym miliardy dolarów. Ale czy na pewno mają służyć naszemu zdrowiu? To Ty wybierasz! Wieloletnie badania przeprowadzone przez Autora dowodzą, że nie istnieje coś takiego jak zdrowy słodzik. Dzięki tej książce poznasz skutki uboczne, jakie mogą one wywołać w Twoim organizmie, a które są skrzętnie ukrywane przez producentów. Dowiesz się dlaczego, mimo braku kalorii w słodzikach, nie uda Ci się schudnąć. Nie pokonasz również cukrzycy, a wręcz przeciwnie, możesz się nabawić wielu dolegliwości.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Miedźno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 613.2 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Stevia deception : the hidden dangers of low-calorie sweeteners
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The stevia deception : the hidden dangers of low-calorie sweeteners.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 217-229.
Uwaga dotycząca finansowania
Dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej